تراختور
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

توني اوليويرا: تفکر لوکا را مي‌شناسم


سرمربي تيم تراکتورسازي گفت: فکر مي کنم روز جمعه ديداري را ببينيم که پر از جذابيت است.


توني اوليويرا در گفت و گو با اوج، درباره ديدار تيمش در فينال جام حذفي مقابل مس کرمان عنوان کرد:من قصد ندارم تا 24 ساعت قبل از بازي درباره اين مسابقه صحبت کنم ولي فکر مي کنم هم تراکتورسازي و هم مس تيم هاي خوبي هستند که تا اين مرحله پيش آمده اند.اصلا نمي پذيرم که صعود اين تيم ها را به فينال جام حذفي شانسي بدانيم و قطعا روي شايستگي اين اتفاق افتاده است.

وي ادامه داد: شانس برنده شدن فينال و قهرماني در جام حذفي به نظر من 50_50 است.اينطور نيست که يک تيم شانس بيشتري نسبت به حريفش داشته باشد.تراکتورسازي هم مي تواند برنده باشد و مس هم چنين شرايطي دارد.اميدوارم ما در نهايت به اين هدف مهم برسيم.بازيکنان تراکتورسازي مي دانند مسابقه سختي را در پيش دارند و به همين دليل نهايت تلاش خود را براي پيروزي در اين بازي انجام خواهند داد.

توني اوليويرا درباره اينکه چه نظري درباره رويارويي خود با لوکا بوناچيچ دارد گفت:لوکا را مي شناسم و از تفکرات او باخبرم.لوکا مربي است که در ايران مورد احترام است و من هم برايش احترام قائل هستم.

سرمربي تراکتورسازي درباره اينکه به نظرش چقدر احتمال دارد اين بازي به وقت اضافي يا پنالتي برسد گفت:نمي شود اين را پيش بيني کرد اما فکر مي کنم روز جمعه ديداري را ببينيم که پر از جذابيت است.

وي درباره اينکه کارلوس کي روش به برزيل رفته و به همين دليل بازي فينال حذفي را نخواهد ديد اظهار داشت:کارلوس در قبال تيم ملي ايران مسوليت دارد و به همين دليل به برزيل رفته است.من از او ناراحت نيستم و اطمينان دارم اين بازي توسط همکارانش بررسي خواهد شد.

کي روش درباره حضور هواداران تراکتورسازي در کرمان براي بازي با مس گفت:من مي دانم هواداران تراکتور زودتر از ما به کرمان مي رسند.آنها در زندگي من نقش مهمي دارند و فراموششان نمي کنم.در کرمان تنها نخواهيم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس